3RE Gym

Aktuálně probíhají následující cvičení, do kterých je možné se kdykoli přihlásit. Jsou vhodné pro sportovce i úplné začátečníky, vždy se pokusíme Vám cvičení upravit na míru.


Pokud se Vám některé cvičení líbí, ale nevyhovuje Vám čas, neváhejte nás kontaktovat. V případě většího počtu zájemců Vám hodinu rádi otevřeme i v jiný čas, než je v rozvrhu.

Objednávat se můžete na telefonech: 603596724, 

775 666 576


Bosu - cvičení na Bosu balančních podložkách je určeno všem věkovým kategoriím, cvičení je zaměřeno na posílení centra těla (hlubokého stabilizačního systému) a na zpevnění všech svalových skupin

Broskvičky - cvičení pro ženy po porodu

CORE - cvičení s vlastní vahou těla, zaměřené na CORE, na správnou funkci vnitřního stabilizačního systému. Při cvičení jsou hojně využívané pomůcky jakou jsou BOSU, thera bandy, overbally a jiné. Pomáhá od bolesti zad, krční páteře i jiných syndromů dnešní doby

Cvičení, aby nás bavil život - cvičení , které nás naučí používat dno pánevní, toto cvičení je určené ženám všech věkových kategorií

Cvičení pro těhotné - určeno těhotným ženám od 16. týdne těhotenství až do porodu

Funkční trénink - cvičení určené sportovcům  
(i rekreačním) všech odvětví zaměřené na zlepšení zdraví, mobility, flexibility, vytrvalostní síly, výbušné síly, které jsou nezbytné k vykonávání vašeho sportu, to vše s využitím cvičebních pomůcek jako jsou například Aquahit, Bosu, Kettlebell, TRX, Thera band

Chlapi sobě - cvičení je určené mužům, kteří se chtějí zdokonalit v úspěšném a zdravém protažení svého těla. Dobré jako druh kompenzačního cvičení ke všem sportům

HIIT- vysoce intenzivní intervalový trénink zaměřený na spalování kalorií a posílení všech svalových skupin

Jóga I. - cvičení zaměřené na vyrovnání svalových disbalancí a prevence bolesti zad

Jóga pro děti - 45 minut cvičení s prvky jógy. Hravou formou se učíme ásany, protahujeme se a učíme se soustředit. Klidné děti jóga povzbudí k činnosti a ty moc aktivní zklidní. Pro děti od 4 let

Jóga - 1,5 hodiny klasické jógy. Protažení těla a zklidnění mysli, dospělí a děti od 15 let, klasická jóga vycházející z Patandžalího 8mi dílné stezky jógy

Kravaťáci - cvičení pro muže a ženy, kteří mají sedavé zaměstnání. Naučíme Vás protáhnout se a zvládnout tak zátěž stereotypu " kancelářských krys"

Pilates - cvičení podle metodiky Josepha H. Pilatese, zaměřené na posílení trupového svalstva

Šťabajzny - cvičení pro ženy v rozpuku, pokračování Broskviček

Prevence plochých nohou - cvičení pro děti školního věku. Celotělová příprava se zvláštním zaměřením na prevenci plochých nohou

Zdravotní cvičení - cvičení určené střední a vyšší věkové kategorie klientů, kde je cílem se dobře a zdravě protáhnout a udržet si kondici

Zdravé nohy, zdravá záda - cvičení určené dětem, kde se specialista na problematiku plochých nohou bude vašim ratolestem věnovat a cíleným cvičením zlepší vadné držení těla