3RE Gym

Aktuálně probíhají následující cvičení, do kterých je možné se kdykoli přihlásit. Jsou vhodné pro sportovce i úplné začátečníky, vždy se pokusíme Vám cvičení upravit na míru.


Pokud se Vám některé cvičení líbí, ale nevyhovuje Vám čas, neváhejte nás kontaktovat. V případě většího počtu zájemců Vám hodinu rádi otevřeme i v jiný čas, než je v rozvrhu.

Objednávat se můžete na telefonech: 603596724, 775 666 576


Zdravotní cvičeni (Gábina) 

Odstranění svalové nerovnováhy pohybového aparátu a pánevního dna, posílení středu těla.

Cvičení pro ženy (Filip) 

Klidnější cvičení pro ženy.

Jóga (Markéta) 

Děti – cvičení s prvky jógy. Hravou formou se učíme ásany, protahujeme se a učíme se soustředit. Klidné děti povzbudí jóga k činnosti a ty moc aktivní zklidní.

Klasické hodiny jógy. Protažení těla a zklidnění mysli, dospělí a děti od 15 let, klasická jóga vycházející z Patandžalího 8dílné stezky jógy.

Kruhový trénink / Cvičení s Álou (Alena) 

Dynamické cvičeni – v hodině procvičíme komplet celé tělo.

Cvičení pro ženy (Renáta) 

Aktivace pánevního dva a posílení trupového svalstva. (Ženská energie)

Cvičení miminek (Vendy) - od listopadu

3–6 Cvičení pro rozvoj správného psychomotorického vývoje, jak správně chovat, nosit, oblékat miminka, cvičení na míčích (Gymball a Overball), masáže miminek.

7–12 Cvičení pro správný nástup lezení a prvních krůčků, cvičení na míčích, masáže miminek.

Zdravé hrátky (Vendy) - 3–6 let / 7–12 let

Zábavné skupinové cvičení zaměřené na správné držení těla – zlepšíme např. vbočené nohy, slabé bříško, posílíme svaly kolem páteře, prevence i léčba nesprávného držení těla prvky spirální dynamiky, dětské jógy, zdravotního LTV.

Jóga (Renáta) 

Cvičení zaměřené na vyrovnání svalových disbalancí a prevence bolesti zad.

Pilates (Renáta) 

Cvičení podle metodiky Josepha H. Pilatese, zaměřené na posílení trupového svalstva.

Broskve (Renáta) 

Cvičení zaměřené na problematiku po porodu, zpevnění pánevního dna, navrácení do kondice.

Cvičení pro ženy (Míša Sch.) 

Cvičení je určeno ženám jakékoliv věkové kategorie. V hodinách se zaměřujeme na mobilitu (práce s kyčelními, ramenními klouby pánví, celé páteře) a posílení celého těla (pevné bříško, ruce, nohy). Cvičíme jak s vlastní vahou těla, tak s pomůckami jako jsou činky, gymbally a overbally, pillates válce a tharebandy. Cvičení je vždy uzpůsobeno schopnostem jednotlivých cvičenek a je tedy vhodné jak pro začátečnice, tak pro pokročilé. Je vhodné i pro ženy čerstvě po porodu.

Cvičení pro těhotné (Renáta) 

Cvičení jako fyzická příprava, odlehčení kloubů, uvolnění svalů, práce s pánevním dnem jako průprava k porodu.

Chlapi sobě (Renáta) 

Různé druhy posilování za použití nářadí a cvičení s vlastní vahou.